Kantoorruimte huren Tienen / regio Leuven
Op zoek bent naar een kantoor in Tienen? Een tijdelijk kantoor of een flexibel kantoor? Geen tijdverlies met files? Dan is het vlot bereikbare BC Tienen de eerste keuze!
Het Bedrijvencentrum Tienen is een heuse kweekgrond. In de loop der jaren ontgroeiden tal van bedrijven ons centrum. Door ons gekweekt slaan ze nu met succes hun vleugels uit, daar zijn we fier op!
Wanneer u kiest voor Bedrijvencentrum Tienen, kiest u voor gastvrijheid, service en flexibiliteit. Wij voorzien alles voor uw ideale uitvalsbasis, of u nu een starter, groeiende kmo of ervaren zelfstandige bent.
Onze diensten:
Het BC Tienen presenteert zich als een echt dienstencentrum ten aanzien van zijn huurders. Het secretariaat verzorgt ondermeer het onthaal van uw bezoekers, onderhoud en bewaking van gemeenschappelijke ruimten,…
Het Bedrijvencentrum Tienen fungeert als een reëel en effectief contactplatform voor startende ondernemers. U praat tijdens de koffie of lunchpauze met collega-ondernemers, u wisselt ervaringen uit, u leert van mekaar.
Uw klanten en leveranciers ervaren het Bedrijvencentrum als een dynamische en professionele omgeving. Die dynamiek wordt op gang gebracht en gehouden door het samenspel van huurders en management/secretariaat van het Bedrijvencentrum.
Meer weten over het Bedrijvencentrum Tienen? Contacteer ons hier.
More info
tags: Bedrijven Centrum – Kantoor Huren – Kantoorruimte Huren Regio Leuven – Kantoorruimte Huren Tienen – Oplossingen Vergaderruimtes Huren –
Wenst u meer info over advies vergaderruimtes huren kijk dan vlug op https://www.bctienen.be/ | Advies Vergaderruimtes Huren
Advies vergaderruimtes huren
NO AI
tweets facebook home te koop te huur vakantieverhuur syndicus u zoekt contact syndic online gtgt login eigenaars ltlt diensten sinds september is de nieuwe wet op de medeeigendom in voege daardoor is het beheer van een gebouw nog meer een echte specialiteit geworden die het best aan een professioneel wordt toevertrouwd. u wenst een offerte op maat voor uw residentie neemt u vrijblijvend contact met ons op. Wij voorzien telkens een beheer met volledige opdracht inhoudende beleggen van een jaarlijkse algemene vergadering en vergaderingen met de beheerraad advies vergaderruimtes huren zijn vaak veelgevraagd Opmaken van de notulen indien gewenst tweetalig en opvolging ervan. Opvolgen van de betalingen beheren van de individuele rekeningen per gebouw opvragen van de provisies enz beheer van de verzekeringspolissen de gemeenschappelijke en eventueel ook de particuliere schadegevallen opvolgen. Toezicht op de werken uit te voeren volgens de beslissingen van de algemene vergadering beste.
over ons sectoren aanpak realisaties blog jobs contact menu over ons sectoren aanpak realisaties blog jobs contact home over ons sectoren aanpak realisaties blog jobs contact menu home over ons sectoren aanpak realisaties blog jobs contact over deltavox projects deltavox projects is uw partner voor de aankoop installatie en service van professionele geluid beeld en lichtinstallaties bestemd voor industrie horeca scholen kerken sportcentra winkels clubs… Reken op onze kennis en expertise om u persoonlijk advies te geven over de meest geschikte apparatuur voor uw ruimte. Onze sectoren bezoek ons kom je ons graag even in levende lijve bezoeken in onze vergaderzaal kunt u een demonstratie krijgen van projectoren interactieve schermen videoconferentie onze besturingssystemen en digital signage bekijk ook eens advies vergaderruimtes huren Contact over deltavox projects deltavox projects is uw partner voor de aankoop installatie en service van professione.
Meer informatie over Advies vergaderruimtes huren
zoeken naar catalogus aanvragen bel mij terug stuur een email uw offerte sluit menu kantoorinrichting totaalinrichting het nieuwe werken ergonomie akoestiek kantoorverlichting verhuur tafels stoelen kasten vergaderen scheidingswanden diversen leasing kantoormeubelen bureau werkplekken thuiswerkplek zitmeubilair vergadermeubilair akoestiek amp privacy ontvangstmeubilair opbergmeubilair schoolmeubilair kantine inrichting kantoorverlichting indooroutdoor meubilair accessoires tweedehands kantoormeubilair diensten maatwerk interieuradvies onderhoud renovatie projectinrichting turn key kantoorinrichting merken over rocor covid maatregelen showroom catalogus duurzaam ondernemen vacatures onze labels contact breed assortiment interieuradvies op maat betaalbare kwaliteit persoonlijk betrouwbaar en klantgericht breed assortiment interieu.